zondag 20 april 2014

GiveAway Alert! FREE ticket for blog event The Hive Copenhagen 17-18 May 2014 GRATIS kaartje voor blog event

Deze GiveAway = GESLOTEN! 


Proficiat Patrick! 
Je hebt het kaartje 
voor The Hive gewonnen!!


GiveAway alert!
Win een 
GRATIS kaartje voor blog event 
The Hive in Kopenhagen
17-18 may 2014


The Hive Blog event


Ik heb een fantastische
 GiveAway 
voor jullie! 

Je kunt een GRATIS KAARTJE [ter waarde van 200,- EURO!]
voor het blog event The Hive 
op 17 en 18 mei 2014 in Kopenhagen winnen!!

Ik wilde zelf gaan, want de vorige The Hive blog event in Berlijn was fantastisch! 
Ik heb gelijk een ticket gekocht, 
maar helaas kan ik niet gaan. 

En nu geef ik mijn ticket weg!  
[ter waarde van  200,- !]

Dus als jij graag naar dit geweldige evenement wilt gaan, 
dat super inspirerend is voor alle creatieve mensen online, 
zoals bloggers, publishers, storytellers enz enz
en waar je heel veel leuke bloggers ontmoet, 
veel workshops kan volgen, 
super veel kan leren en socializen 
met veel fantastische mensen…:

laat dan een berichtje achter 
onder aan deze blogpost, 
of reageer per mail of op Facebook of twitter!



Meer info over The Hive kun je hier vinden 









Deze GiveAway = GESLOTEN! 

Proficiat Patrick! 
Je hebt het kaartje 
voor The Hive gewonnen!!

++++++++++++++++++++++


ps: volg me via facebook twitter of bloglovin 
of geef je op voor de nieuwsbrief* en blijf op de hoogte!


Link with love 
Xo Iris

++++++++++++++++++++++

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris