maandag 17 maart 2014

Kussens top 6 | wat is jouw favoriet ?




Kussens top 6. 
Wat is jouw favoriet?

Kussens: wat mij betreft het styling element 
waarmee je snel en makkelijk je interieur een boost en update kan geven! 


In samenwerking met kussen.nl heb ik een top 6 voor jullie samengesteld, 
want je kunt er niet genoeg hebben! 
Met kussens kun je namelijk de sfeer van je huis direct aanpassen. 
Je kunt er de nieuwste kleuren en trends mee integreren in je woning, 
of je kunt er je persoonlijke stijl mee onderstrepen 
en je kunt het wisselen van bv zomer naar winter sfeer. Ideeën genoeg! 


Ik heb de top 6 samengesteld met het thema zwart, 
maar binnen het assortiment van Kussen.nl kun je voor alle kleuren terecht. 

Ik ben benieuwd: wat is jouw favoriet?




Kussens top 6 by C-More voor Kussen.nl




De kussens zijn verkrijgbaar bij kussen.nl




link with love
Iris

----------------------------------------------------------------------------------------------


ps: volg me via facebook twitter of bloglovin 
of geef je op voor de nieuwsbrief* en blijf op de hoogte!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris