dinsdag 18 februari 2014

Brabantia bin in Mineral pink | toilet styling

Brabantia bin in Mineral pink | toilet styling



Toilet met Retro Bin in mineral pink van Brabantia


Wat was ik blij toen de postbode op valentijnsdag met een super mooi 
en meer dan welkom kado op de stoep stond! 

Ik ben net bezig met het verbouwen van mijn toiletten, 
en deze Bin in Mineral pink past helemaal in het plaatje hoe ik het in gedachte had! 


Ik heb helaas geen foto's gemaakt van het oude toilet, maar geloof me: dat zag er niet uit. 
Ik woon in een oud pand uit 1891 en ik denk dat het toilet de laatste keer een update heeft gehad in de jaren 50, 
maar helaas niet op een mooie manier. 

Dus: we hebben alles er uit gesloopt en een modern toilet er in geplaatst. 
Het is nog niet helemaal af, maar ik kon het niet laten om alvast wat foto's 
met de nieuwe items te laten zien. 
Het leuke is: ik houd wel van roze, maar mijn gezin bestaat verder alleen uit mannen, 
dus dit subtiele, niet te overdreven zoette roze in combinatie met wat fluo tinten 
maken het gelijk toch een stoer toilet.


Nou nog een mooie toiletrol houder en accessoires, dan zijn we klaar! 

I'm Happy!!!












Ps : de afvalemmer Retro Bin in mineral pink is van Brabantia , 
de theedoek is van Scholten & Baijngs voor HAY 
en het huisje is van Bloomingville.





link with love
Iris

----------------------------------------------------------------------------------------------


ps: volg me via facebook twitter of bloglovin of geef je op voor de nieuwsbrief* en blijf op de hoogte!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris