vrijdag 28 november 2014

Mijn verlanglijstje voor kerst | natuurlijke materialen| koper | textuur | interieur accessoires | Westwing

Mijn verlanglijstje voor kerst
natuurlijke materialen| koper | textuur | interieur accessoires


Wat is het toch heerlijk om verlanglijstjes te maken!
Opzoek naar inspiratie kom ik de mooiste dingen tegen voor in je huis. 
In het winter seizoen is het altijd fijn om je te omringen met mooie interieur accessoires waar je echt van geniet.
Ik hou zelf het meest van accessoires die je ook gebruikt en niet alleen neerzet om naar te kijken. 
Zo geniet je extra van de momenten dat je een kopje thee inschenkt uit die mooie theepost, of heerlijk op de bank ploft met die mooie kussens en wat kaarsen aansteekt. Decoratieve schalen vind ik ook praktisch en mooi. 
En de stolp dan... 
Niet echt een gebruiksvoorwerp maar die vind ik echt mooi om steeds met wisselende items er onder neer te zetten.

Zie hieronder een aantal items die ik tegenkwam op de site van Westwing.
Het is mijn favoriete top 9 op dit moment.
Alles in zwart, wit en hout en koper: 
Rustig maar toch sprekend door de textuur en materialen.




 1:Pouf in naturel tint met veel textuur
2: Lamp van koperdraad in mooie geometrische vorm
3: schalen in wit en zwart met mooie textuur
4: houten snijplank
5: kussen met zwart wit bomen print
6: Windlicht: kaars met houten voet en stolp
7: marmer onderzetter
8Stolp van hout en glas
9: Gietijzeren Chinese theepot 

Ik heb alle items gespot op Westwing 

Deze post is gesponsord door Westwing.



 link with love
Iris
----------------------------------------------------------------------------------------------
ps: volg me via facebook twitter of bloglovin 
of geef je op voor de nieuwsbrief* en blijf op de hoogte!




2 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk dit, ik heb echt weer zin in de lente! Ik volg meer blogs en veel ervan plaatsen een leuk artikel over de lente, van mij mag de lente wel komen! Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Sophie, Dank je! ja de lente mag wel komen...Inmiddels is het vandaag ook al echt lenteweer!
      Veel inspiratie toegewenst!! Groetjes iris

      Verwijderen

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris