woensdag 18 september 2013

Kleur collages by C-More | voor een warm stoer frisse herfst, met veel roden en wit | Pinterest


Kleur collages by C-More

voor een warm stoer frisse herfst, met veel roden en wit


De wooninspiratie maanden komen er weer aan. 

En... As zaterdag ( 21 september 2013) geef ik kleuradviezen bij Gamma voor Histor. 
Ik heb wat kleurcollages voor jullie gemaakt ter inspiratie.
Ik zal er de komende weken steeds een posten. 

Deze collage heeft als inspiratie : warm, stoer en fris. Herfstig maar wel op een frisse manier,
zodat je het licht nog wat langer in je huis kunt vasthouden. 

Kleur inspiratie collage by C-More




Veel fris wit dus, met oranje en herfstachtige roden en camel zoals in de leren stoeltjes.
Doorleefde materialen zoals hout en leer geven gelijk een stoere uitstraling.
De antraciet wand geeft body aan het geheel. 


Wil je ook een (gratis) kleuradvies? 
Kom dan op 21 september met foto's en een plattegrond van de betreffende kamer naar de Gamma.

 Je kunt mij natuurlijk ook benaderen voor een uitgebreid interieur advies.
Kijk bovenaan voor meer info of neem direct contact met me op.


Veel inspiratie toegewenst! Iris

Link with love. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris