dinsdag 4 juni 2013

Nieuwe look en logo voor interieurcursus blog | emerald green interieur inspiratie | trendkleur 2013

Ik heb een nieuw logo laten maken door Joyce van Volvuur. Hope you like it!!

Ik heb het onderkantje van het huisje toch recht gemaakt en het lettertype is iets anders geworden...Wat vinden jullie?
Ik ben nog een beetje aan het testen hoe de blog er verder uit moet gaan zien, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden! De blog zal af en toe dus wat (kleine) aanpassingen krijgen. Het lettertype is nu in de kleur Emerald green, de Pantone kleur van 2013.
Heb je tips of opmerkingen? Laat het me dat weten! Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie er van vinden!







Hieronder wat EMERALD green inspiratie. als de linkjes niet werken kijk dan op mijn pinterestboard hier.

Source: whitney.org via Iris on Pinterest











Pantone emerald green







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris