woensdag 27 maart 2013

Stap en les 2: Kleur in je interieur | Interieurcursus blog | Hoe kies ik kleur

Update: 

Deze les, samen met de complete serie lessen is verhuisd naar een online interieur cursus en workshop.
Wil je meer informatie over het volgen van een online cursus of wil je liever een cursus of workshop op locatie volgen? 
Neem dan hier contact met me op


Stap en les 2: Kleur  in je interieur | Interieur-cursus blog | Hoe kies ik kleur 

Welkom terug op mijn blog Interieur-Cursus  De opzet van deze blog is om jullie zoveel mogelijk informatie en inspiratie voor je eigen interieur te geven.

Dit is de 2e les over kleur in je interieur....


Bron pinterest 

In de eerste les  heb ik uitgelegd hoe je het beste aan de gang kan gaan met het stappenplan voor kleur in je interieur.
Deze eerdere les over kleur kun je hier vinden. En hier kun je alle lessen vinden die over het interieur gaan. En er komen er steeds meer lessen en tips bij!
Dus wil je op de hoogte gehouden worden, geef je dan op voor de updates via mail, onderaan deze blog of in een van de kolommen rechts en links van deze blog.


Okay,we gaan van start. Als het goed is heb je een hele berg beeldmateriaal verzameld op je gevoel over het onderwerp kleur. Heb je voldoende verzameld?
Dan gaan we aan de slag!



Update: 

Deze les, samen met de complete serie lessen is verhuisd naar een online interieur cursus en workshop.
Wil je meer informatie over het volgen van een online cursus of wil je liever een cursus of workshop op locatie volgen? 
Neem dan hier contact met me op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris